De ideale manier om een druk werkjaar af te sluiten (met uw collega's)

  • U wilt de nieuwsgierige, betrokken en vooruitdenkende kracht zijn?
  • U wilt uitblinken in alles wat u doet?
  • U wilt meer waarde toevoegen aan uw rol en dit ook laten zien?
  • U wilt uw creatieve, persoonlijke en digitale skills verder stretchen?
  • U wilt elke dag opnieuw beter presteren en vol energie aan de slag gaan?

Kom naar het Assistants@Work Congres en stel uw vaardigheden op scherp met de laatste digitale trends en softe en harde competenties die vandaag een must zijn in uw rol als assistant. Multitasking, lichaamstaal, zelfsturend & autonoom werken, efficiënter werken met Office365, …. Het is maar een greep uit de vaardigheden die in onze workshops aan bod komen.

U keert na afloop gegarandeerd terug naar de werkvloer met een flinke dosis goesting en enthousiasme!

Nationaal Assistant Congres maakt plaats voor Assistants@Work!

Een nieuwe titel, maar nog wel dezelfde ingrediënten om u een gesmaakte en geslaagde dag te bezorgen: praktische inzichten, nieuwe tools, efficiënte tips aangevuld met een stevige portie motivatie & fun!

Ruim 1 280 deelnemers gingen u de afgelopen 10 jaar al voor op het Nationaal Assistant Congres.

GROW

U kiest die workshops eruit die voor ù het meest relevant zijn. En u duikt 1.30 uur lang in de materie. Praktische toepasbaarheid gegarandeerd!

NETWORK

U leert nieuwe mensen kennen uit verschillende sectoren. Wissel ideeën, ervaringen en best practices uit met even gepassioneerde en gedreven assistants.

DO IT

Dit is geen ‘sit-back-and-relax’ event. Daar geloven wij niet in. Uitblinken als assistant is een kwestie van ‘doen’ met heel concrete en duidelijke tips. Meteen toe te passen op de werkvloer.

LEARN

U leert technieken om uw uiteenlopende takenlijst slimmer en overzichtelijker te beheren en beheersen.

For assistants only!

Bent u een professional in een ondersteunende functie? Bent u de rechterhand van één of meerdere managers? Assisteert u een heel team?

… én wilt u zich verder ontplooien in uw functie? Dan mag u het Assistants@Work Event niet missen!

Het Assistants@Work Congres is geschikt voor: management assistants, directiesecretaresses, secretarissen/secretaressen, office managers, personal assistants, executive assistants, hr assistants, marketing assistants, sales assistants, legal assistants, financial assistants, ...

Gratis shuttledienst

Komt u liever met het openbaar vervoer in plaats van met de auto? Wij bieden een gratis shuttledienst aan van en naar het station Brussel Noord. We verwachten u om 8u10 aan de hoofdingang van het station Brussel Noord. De shuttle zal u 's avonds ook terugbrengen naar het station Brussel Noord. Als u gebruik wilt maken van de gratis shuttle, gelieve 'SHUTTLE' in te vullen in het opmerkingenveld bij uw online inschrijving. Wij bezorgen u enkele dagen voor de start nogmaals alle praktische details.

Lees hier de reacties van enkele enthousiaste deelnemers

“Verrijkende sessies, goede trainers, zeer interactief, mogelijkheid tot netwerken.”
Ann Janssens, directieassistente, Quintessence Group

“Uitmuntend. Ik wil er volgend jaar graag opnieuw bij zijn.”
Stefanie Paulus, directiesecretaresse, FOD Economie

“Positief: leerrijk, aangenaam, leuk om nieuwe contacten te leggen. Dikke duim!”
Peggy Desmarey, medical management assistant, AZ Delta Roeselare

“Leerrijke dag !!”

“Zeker voor herhaling vatbaar! Ik vond het zeer leerrijk en ook aangenaam om kennis te maken met andere assistants.”

Programma

Klik hieronder op de titel van de sessie voor alle inhoudelijke details van deze workshop te lezen.

09:00 - 10:00

Plenaire openingssessie: hoe evolutie u (niet) voorbereid heeft op uw uitdagingen

Stijn Decneut
10:00 - 12:30

De kracht van non-verbale communicatie

Persoonlijk

Eva Vissers

Multitasking: ban die chaos uit uw hoofd!

Professioneel

Ann Cuyvers

Boost uw productiviteit in Office365

Praktisch

Axel Raeves
12:30 - 13:30
Walking lunch
13:30 - 15:00

Me myself and I: op weg naar een positieve interne dialoog

Persoonlijk

Femke Rosiers

De zelfsturende assistant

Professioneel

Peter Vos

Doelgericht schrijven voor het web

Praktisch

Marc Van Bogaert
15:00 - 15:15
Netwerkpauze
15:15 - 16:45

Onderhandelen volgens de regels van de kunst

Persoonlijk

Patrick De Bodt

Constructief omgaan met conflicten

Professioneel

Lili Matthijs

Efficiënt plannen en organiseren met bullet journaling

Praktisch

Stephanie Wauters

Sprekers

D_03353.jpg
Mark Van Bogaert

Mark Van Bogaert is zelfstandig tekstschrijver en schrijftrainer. Hij won de prestigieuze Gouden Veer en een boekenplank vol andere prijzen. Behalve teksten voor (e-)mailings maakt hij magazines en schrijft hij webteksten. Hij werkt voor grote bedrijven zoals VRT, t-groep (t-interim en Ascento) en KBC Bank & Verzekeringen. Door in e-mailings en websites alternatieven te testen, kwam hij te weten wat werkt en wat niet werkt in schermteksten. Zijn ervaring en kennis bundelt hij in zijn boek 'Met woorden verleiden' (schrijftips voor uw mailings, presentaties en andere wervende teksten, LannooCampus).

Lees meer
d_03992
Ann Cuyvers

Ann Cuyvers is economiste, juriste en klinisch psychologe i.o. Ze heeft meer dan 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven en ontwikkelde expertise in sales, hoogsensitiviteit, leidinggeven, motivatie, stress en burnout. Ann is werkzaam als coach en psycholoog i.o. bij Huis voor Veerkracht, onder leiding van Prof. Dr. Elke Van Hoof. Daarnaast heeft ze haar eigen praktijk in Lint (Mechelen-Antwerpen) en is ze eveneens erkend loopbaanbegeleider.

Lees meer
d_03994
Eva Vissers

Eva Vissers is zaakvoerder van Human Frequency en is gebeten door de kracht van non-verbale communicatie. Zij ziet het als haar missie om professionals te bewijzen dat non-verbale communicatie onmisbaar is voor wie het verschil wil maken in een wereld vol high potentials. Via workshops, keynotes, trainingen en executive one-on-ones helpt zij bedrijven en individuen hun doelen te bereiken door hun non-verbale vaardigheden te finetunen. Eva is juriste van opleiding en werkte gedurende tien jaar als directielid in een grote organisatie waar ze leiding gaf aan meer dan 200 medewerkers. Vandaag maakt ze deel uit van een wereldwijd netwerk van non-verbale experten. Als eerste en enige in België werd ze gecertificeerd door Science of People, een gerenommeerd Human Behavior Research Lab in de V.S.

Lees meer
d_01717
Peter Vos

Peter Vos is een veelzijdige spreker/trainer/personal coach op het gebied van persoonlijke effectiviteit, timemanagement en proactief functioneren. Peter is mede-eigenaar van Sherpas Proyects. Hij is betrokken, enthousiast, kundig en uitdagend op een positieve manier. Hij schreef diverse boeken voor assistants en spreekt vaak op congressen en events over de evolutie van de rol van de management assistant. De laatste jaren schrijft hij ook regelmatig columns en blogs.

Lees meer
d_03344
Stijn Decneut

Stijn heeft 20 jaar ervaring in het leiden en coachen van R&D teams in een breed scala van sectoren. Als coach en trainer ondersteunt hij mensen in persoonlijk leiderschap en teams in het effectief samenwerken zodat ze voluit kunnen bijdragen aan gezonde, succesvolle organisaties. Hij maakt daarbij gretig gebruik van zijn passie voor cognitieve wetenschappen en systeemdenken.

Lees meer
d_03872
Femke Rosiers

Na een loopbaan van 15 jaar in interne en externe communicatie, ging Femke als freelance trainer, coach en spreker voor diverse ondernemingen aan de slag. Interpersoonlijke communicatie, efficiëntie en oplossingsgericht handelen, welzijn op het werk en in de privésfeer, stress gebruiken voor persoonlijke groei, ... zijn een aantal van haar absolute stokpaardjes. Op een spontane en ludieke manier draagt Femke haar kennis over, met als doel bij haar deelnemers een mindset shift teweeg te brengen. Een mindset shift die ervoor zorgt dat er geen weg meer terug is naar het oude. Wie klaar is voor transformatie, zal zeker en vast genieten van haar energie en originele insteek.

Lees meer
d_04169
Axel Raeves

Axel is Productivity Champion bij Spikes. Hij maakt deel uit van het ENGAGE team. Hun specialiteit is mensen elke dag met goesting doen (samen)werken. Het ultieme doel is productiever worden, dat wil zeggen meer gedaan krijgen, op minder tijd. Dat doen ze door beproefde productiviteitstechnieken toe te passen en door ervoor te zorgen dat u alles uit uw Office365 tools haalt. Spikes heeft onderzocht welke scenario's relevant zijn voor een specifieke rol en waar die tijd en comfort mee kan winnen.

Lees meer
d_00255
Lili Matthijs

Lili Matthijs is conflictbemiddelaar en ook een ervaren en gedreven (team)coach en trainer in communicatie en samenwerking. Ze is gepassioneerd door menselijk gedrag, drijfveren en communicatie. Dat ze daar dagelijks mee mag en kan bezig zijn, is voor haar een zegen. Op een speelse en deskundige manier. Haar missie is om mee te bouwen aan verbindende communicatie op de werkvloer, op alle niveaus en over de afdelingen heen. Ze werkt voor mensen, teams en organisaties die goed willen samenwerken en streven naar een open communicatie, verbinding, zelfsturing en inclusie.

Lees meer
d_04174
Stephanie Wauters

Stephanie Wauters is een leading lady in de Vlaamse bullet journaling wereld. In 2015 startte ze haar 1e BuJo en amper enkele maanden later startte ze de Belgische Bullet Journal community op Facebook die intussen meer dan 3000 leden telt. Daarnaast heeft ze een blog en webshop waar ze haar liefde voor handmade, slow fashion en bullet journaling deelt. Hiernaast heeft ze ook nog een voltijdse job als digital content producer. Ze is dus een echte ervaringsdeskundige in projectmanagement en time-management en deelt die ervaringen en tips met veel enthousiasme tijdens workshops, lezingen en demonstraties.

Lees meer
D_00245.jpg
Patrick De Bodt

Patrick De Bodt heeft als zelfstandig trainer-consultant elke dag te maken met onderhandelen: onderhandelen van contracten, budgetten, objectieven, werkwijzen, ... Zijn carrière als Fundraising Manager bij de MS Liga, als trainer-consultant en directeur bij Jouret Management Center, als Training and Development Manager Benelux bij Rhône-Poulenc Rorer (nu Sanofi-Aventis) en als zelfstandig trainer-consultant bij De Bodt Training & consulting bieden dé ideale combinatie van ervaring, inzicht en gezond verstand om van deze training een leerrijke en boeiende belevenis te maken. Patrick De Bodt zorgt als docent voor veel interactiviteit: discussies, praktische opdrachten in subgroepen en ervaringsuitwisseling. Ook werkt hij concreet een onderhandelingsproces uit aan de hand van een case, inclusief rollenspel, video-opname van de case en feedback over kritische houdingen en gedragingen. Ook kritische observatie van video-illustraties van onderhandelingssituaties hoort tot het afwisselende en boeiende programma.

Lees meer

Praktische informatie

Prijs: 686 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 40% subsidie met KMO portefeuille op klassikale opleidingen, live webinars en congressen. Meer info vindt u hier.

Maak gebruik van onze teamkorting en breng uw collega's mee: 20 % korting voor de tweede persoon, 30 % voor de derde, 40 % voor de vierde. Vanaf de vijfde collega betaalt u maar de helft.

Partners

Inschrijven

Data