Digital Marketing: Becoming a pro

Digital marketing is part of your (marketing)job. De basics zijn gekend en je vindt je weg in multichannel campagnes, advertising en gepersonaliseerde content. Wat er nog rest? Een duik in de nieuwigheden. Kies dan voor het Deep Dive-pakket

Ontdek de mogelijkheden van video voor je marketingstrategie en leer de technieken van innovatie growth hackers om je doelpubliek zo efficiënt mogelijk te bereiken. Met een doordachte digitale strategie en opvolging via de juiste metrics til je je marketinginspanningen een level hoger.

Uw resultaten

Door de 4 opleidingen uit het deep dive pakket te volgen ben je niet alleen mee met de essentiële vaardigheden van digitale marketeers , maar blijf je meteen ook bij met de trends om je marketingtargets halen.

Bestemd voor

Elke marketeer of communicatie professional die zijn of haar praktische kennis over digitale marketing wil aanscherpen, opfrissen of up-to-date wil houden.

Praktische informatie

Prijs: 4 255 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 30% subsidie met kmo-portefeuille op klassikale opleidingen, live webinars en congressen. Meer info vindt u hier.
Extra:

Je wilt een op maat gesneden opleidingspakket? Met opleidingsmodules die need to know zijn voor jouw kennis- en ervaringsniveau. Naast het Deep Dive pakket bieden we ook nog 2 andere pakketten aan:

 Bij aankoop van één van onze pakketten en krijg je bovendien 20 % korting!

Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Inschrijven

De reeks bestaat uit verschillende modules. Schrijf in voor de volledige reeks

Module 1: Growth hacking: principes voor innovatieve growth marketeers

Module 2: Masterclass Digitale Strategie

Module 3: Video Marketing: hoe maak je zinvolle video content?

Module 4: Marketing metrics : selecteren en monitoren van zinvolle metrics