Historicus, Trendwatcher en Futuroloog Bert Van Thilborgh bekijkt de coronacrisis als een zoveelste wildcard in onze geschiedenis. Net zoals de val van het communisme in 1989, 9/11 en de Bankencrisis van 2008-2009 is de coronacrisis een wildcard die een geweldige disruptie veroorzaakt en de maatschappij sterk gaat beïnvloeden en veranderen. 

Deze pandemie brengt nieuwe breuklijnen in onze maatschappij naar boven en leidt tot nieuwe consumententrends, gevoed door veranderingen in waarden, normen, behoeften, wensen en gedrag. De mens heeft gelukkig een groot aanpassingsvermogen en weet nu al deze veranderingen om te zetten in creatieve en innovatieve oplossingen.

 

Tijdens de webinar wordt een beeld geschetst van wat het postcoronatijdperk zal betekenen voor de toekomst van verschillende sectoren en industrieën. Een eye opener voor iedereen die bezig is om zijn activiteiten vorm te geven in het postcoronatijdperk.

Bestemd voor

  • zaakvoerders of bedrijfsleiders
  • managers in marcom, innovatie, business development, sales, hr, product development, product management
  • bBeleidsverantwoordelijken binnen overheden, beroepsfederaties, non-profit instellingen

Programma

Het postcoronatijdperk en de impact hiervan voor de toekomst van verschillende sectoren en industrieën

Docent(en)

cr-00115803
Bert van Thilborgh

Bert van Thilborgh is CEO van Future Proved, een trendwatching- en innovatiebureau. Hij heeft jarenlange ervaring opgebouwd als marketing- en communicatiespecialist en is al jaren gepassioneerd door huidige trends, de toekomst en innovatie. Hij hielp al verscheidene bedrijven en organisaties, zoals Barry Callebaut, SBS, Belgacom, etc. via scenarioplanning en toekomstdenken. Energiek, enthousiast, creatief en gelouterd kenmerken de persoonlijkheid van de docent. Met een sterk methodologische aanpak brengt hij structuur en koppelt hij theorie aan praktische interactieve oefeningen.

Lees meer

Praktische informatie

Prijs: 115 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 30% subsidie met kmo-portefeuille op klassikale opleidingen, live webinars en congressen. Meer info vindt u hier.
Extra:

On demand webinars kunnen omwille van regelgeving niet betaald worden met kmo-portefeuille. U kan dit on demand webinar tot 2 maand na aankoop bekijken.

Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Inschrijven

Data