In alle sectoren zien we onverwachte nieuwe toetreders, ongewone samenwerkingen, onvoorziene concurrenten, alternatieve bedieningswijzen,...

Een nieuwe generatie “digital native companies” ziet het daglicht en legt de traditionele bedrijven het vuur aan de schenen. Deze nieuwe generatie heeft vanaf dag 1 haar volledige visie, haar klantenstrategie, haar processen, haar bedrijfsactiviteiten,... kunnen uittekenen volgens de nieuwe wetten en dynamieken van een digitaliserende economie.

 

Wil dit zeggen dat de traditionele bedrijven hun meerdere moeten erkennen en de concurrentiële strijd moeten opgeven? Het tegendeel is waar: Leer de nieuwe succesfactoren, laat u inspireren door de nieuwe mogelijkheden,...maar bovenal: durf alles in vraag te stellen!

 

Organisaties kunnen de kennis opdoen van deze nieuwe wetten en dynamieken en combineren met hun jarenlange ervaring. Dit biedt een zeer mooie opportuniteit om tóch de concurrentie aan te gaan met deze nieuwe generatie van bedrijven en zélf een “digital native” mentaliteit aan te meten.

 

Stel alles in vraag: Denk na over uw veranderende klant, het optimale businessmodel, duurzame waardecreatie, alternatieve winstmodellen,...maar leer vooral om buiten uw comfortzone te treden en uw bedrijf in dit nieuwe tijdperk verder succesvol uit te bouwen.

Doelstellingen

Tijdens deze opleiding:

-          Leert u de succesformules van de “digital native companies”

-          Laten we u het belang zien van nieuwe businessmodellen

-          Geven we u inzicht in de verschillende opties om digitaal te transformeren

-          Reiken we een stappenplan aan om succesvol te zijn in het nieuwe tijdperk

-          ...

Bestemd voor

Voor wie is deze opleiding:

  • CEO
  • Raad van Bestuur leden
  • Transformation Managers
  • Innovation Managers
  • ...

Docent(en)

D_01928.jpg

Sven Arnauts

Sven Arnauts werkt sinds 2010 voor Delaware Consulting (voormalige B&M Consulting) waar hij zijn ervaring & expertise in strategy management, costing & profitability management, sales, marketing en business process management ten dienste stelt van zijn klanten. Hierbij begeleidt hij zijn klanten bij het realiseren van hun ambities, het aangaan van uitdagingen en het transformeren van bedrijven. Naast zijn consultingwerk is Sven tevens een gerespecteerde docent en gastspreker aan verschillende instituten en nationale & internationale conferenties.

Praktische informatie

Prijs: 1 471 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 40% subsidie met KMO portefeuille. Meer info vindt u hier.
Documentatie:

U zal een documentatiemap ontvangen met alle documentatie.

Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Inschrijven

Data