Herkent u zich hierin?

  • U hebt te weinig tijd om constant bij te houden wat er allemaal verandert in fiscaliteit, accountancy en vennootschapsrecht.
  • U wilt weten welke concrete impact elke verandering op uw bedrijf of klanten heeft.
  • U wilt uw expertise bijslijpen met aan de praktijk getoetste info over de recente ontwikkelingen in accountancy en fiscaliteit.

In de Update Fiscaliteit & Accountancy – voor experts krijgt u 6 keer per jaar een korte en krachtige update over de actualiteit in de fiscale en accountancywereld. Iedere spreker is een expert in zijn gebied en legt u haarfijn uit wat elke wetswijziging in de praktijk voor uw klanten of bedrijf betekent.

Virtual classroom

De sessie van juni zal doorgaan als een virtual classroom opleiding. U krijgt online training, in groep en op een interactief platform waar u vragen kunt stellen, oefenen, werken in subgroepjes, … Net zo goed als in een klassikale opleiding maar dan online. 

Meer dan 500 deelnemers namen dit jaar al deel aan een virtual classroom training.

Pluspunten

Waarom deelnemen?

U krijgt:

  • Meer tijd om aan uw bedrijf of klanten te besteden
  • Een maximum aan informatie in een minimum aan tijd
  • Een antwoord op al uw fiscale en boekhoudkundige vragen
  • Een compacte, no-nonsense en to-the-point uitleg
  • Een uitgebreide informatiebundel

 

De Update Fiscaliteit & Accountancy – voor experts is erkend door het IBR, IAB en BIBF.

Per sessie verzamelt u 3 uur permanente vorming.

Bestemd voor

Deze updatecyclus is een must voor elke ervaren professional die de fiscale en accountancy-actualiteit op de voet volgt en zijn of haar kennis verder wil aanscherpen. Enige voorkennis in de fiscale en accountancy-regelgeving is aan te bevelen bij deelname aan deze seminariecyclus.

"

De opleiding met een grote range van onderwerpen zorgt dat je op een efficiënte en ook onderhoudende manier terug up-to-date bent. Technisch hoogstaande opleiding, met zeer brede range van onderwerpen en problematieken en bovendien boeiend gegeven.

"
Guido Vermeyen, hoofd boekhouding, Elaflex
"

Op enkele uren tijd, krijg je een overzicht van de belangrijkste topics die de afgelopen maanden zijn veranderd, of zullen veranderen.

"
Siegfried De Vleminck, group accounting manager, RealDolmen
"

Een bondige en krachtige uiteenzetting over topics inzake accountancy en fiscaliteit gebracht op een luchtige manier. De uitmuntende kennis van de docenten die hun kennis willen doorgeven en dit doorspekt met toch eens wat humor, maken van deze reeks een echte aanrader.

"
Filip Vanstrijdonck, chief accountant, Joris Ide

Programma

De volgende sessie is gepland op 25 juni 2020. De volgende thema's komen aan bod:

  • 13u00 - 15u00:

De uitkeringstesten in de BV en de CV

Uitkeerbare winsten in de NV

De impact van de COVID-19 crisis op de jaarrekening en wettelijke verslagen

Actualiteit boekhoud- en jaarrekeningrecht

Spreker: Patrick Valckx, Partner KPMG Accountants

 

  • 15u15- 16u30:

Corona & liquiditeit

Spreker: Pieter Willems, Advocaat Tuerlinckx Tax Lawyers

 

Praktische informatie

Prijs: 1 943 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 30% subsidie met kmo-portefeuille op klassikale opleidingen, live webinars en congressen. Meer info vindt u hier.
Accreditatie:
  • BIBF Beroepsinstituut van Erkende Boekhouders en Fiscalisten, 3 uren
  • IBR Instituut van de Bedrijfsrevisoren, 3 uren
  • OVB Orde van Vlaamse Balies, 3 punten (In aanvraag)
  • IAB Instituut van de Accountants en de Belastingconsulenten, 3 uren
Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Kluwer Opleidingen biedt u de mogelijkheid om via een voordeeltarief (125 euro) eenmalig kennis te maken met deze updateformule. Opgelet: dit voordeelaanbod kan slechts éénmaal toegepast worden, voor maximum 3 medewerkers van uw organisatie. Maak bij inschrijving gebruik van de code: KENNIS125

Inschrijven

Data