Hoe hard bent u bezig met de toekomst van uw organisatie of merk? Wat houdt toekomstdenken voor u in? En welke factoren zijn van grote invloed op de toekomstige evolutie van uw merk of producten?

Trendwatcher Bert Van Thilborgh houdt in dit webinar een warm pleidooi voor de toepassing van de principes van scenarioplanning en toekomstdenken. Zodat je als manager sterke en krachtige toekomstscenario’s kan ontwikkelen om je business gericht te sturen, vooruit te plannen, te innoveren of tijdig bij te sturen.

Bestemd voor

  • zaakvoerders of bedrijfsleiders
  • managers in Marcom, Innovatie, Business Development, Sales, HR, Product Development, Product Management
  • beleidsverantwoordelijken binnen overheden, beroepsfederaties, non-profit instellingen

Programma

In dit webinar krijg je inzichten in:

  • Waarom moet je als bedrijf met de toekomst bezig zijn?
  • Wat houdt toekomstdenken in?
  • Op welke principes is toekomstdenken gebaseerd?
  • Methodes om zelf de toekomst van je bedrijf voor te bereiden.

Docent(en)

cr-00115803
Bert van Thilborgh

Bert van Thilborgh is CEO van Future Proved, een trendwatching- en innovatiebureau. Hij heeft jarenlange ervaring opgebouwd als marketing- en communicatiespecialist en is al jaren gepassioneerd door huidige trends, de toekomst en innovatie. Hij hielp al verscheidene bedrijven en organisaties, zoals Barry Callebaut, SBS, Belgacom, etc. via scenarioplanning en toekomstdenken. Energiek, enthousiast, creatief en gelouterd kenmerken de persoonlijkheid van de docent. Met een sterk methodologische aanpak brengt hij structuur en koppelt hij theorie aan praktische interactieve oefeningen.

Lees meer

Praktische informatie

Prijs: 115 EUR (excl btw)

De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 30% subsidie met kmo-portefeuille op klassikale opleidingen, live webinars en congressen. Meer info vindt u hier.
Extra:

On demand webinars kunnen omwille van regelgeving niet betaald worden met kmo-portefeuille. U kan dit on demand webinar tot 2 maand na aankoop bekijken.

Documentatie:

Geboeid door trendanalyse en de mogelijkheden voor uw business? Bekijk dan zeker ook de opleidingen 'Trendwatching' en ‘Toekomstdenken en strategisch vooruitkijken’. Praktische opleidingen om een toekomstgerichte strategie uit te werken, te anticiperen op toekomstscenario's en invulling te geven aan 'wat als ...' vragen.

Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Inschrijven

Data