Hoe gaat het in zijn werk?

  1. U schrijft zich in via onze website, waarbij u ook de algemene voorwaarden dient te accepteren. U ontvangt hierna een bevestiging van uw registratie.
  2. Een tweetal dagen voor de start van de webinar, ontvangt u een mail met daarin:
    1. De button ‘join webinar’ waarop u zal moeten klikken op het moment van het webinar.
    2. Een hyperlink ‘check system requirements’ die u in staat stelt te controleren of uw ‘device’ technisch geschikt is om webinars optimaal te kunnen volgen.
  3. Een uur voor aanvang van het webinar krijgt u deze mail nog eens, bij wijze van herinnering. Als u deze mails niet in uw inbox ziet, is het verstandig om ook uw SPAM-mailbox te checken.
  4. In de (herinnerings)mail vindt u dus de knop ‘JOIN WEBINAR’. Het volstaat om hierop te klikken. Het webinar programma opent zich dan in de default browser. (opgelet: IE is af te raden)
  5. U meldt zich het best een 10-tal minuten voor start aan. Dat geeft u de tijd om eventuele technische uitdagingen aan te pakken.
  6. Er zal tijdens de inleiding uitleg gegeven worden over hoe u het maximale resultaat uit uw webinar kan halen.
  7. U krijgt via uw scherm de presentatie en de spreker te zien, u kan de spreker horen en u kan ook (schriftelijk) vragen stellen.