Wat is de essentie van marketing in coronatijd? Waarop zet je in als merk? Hoe ga je de dialoog aan met de consument en bouw je tegelijkertijd aan een nieuwe club van volgers die je boodschap apprecieert? 

Als antwoord op deze en andere vraagstukken van marketeers ontwikkelden we met de marketeers van Invisible Puppy een webinarreeks van 4 topics. Allemaal toepasbaar op marketing in crisistijden. En helemaal erop gericht om je opnieuw op weg te zetten.

Welke webinars kan je volgen?

Marketing in (post-)coronatijd: hoe pak je dit aan?

De eerste schok van de coronacrisis is achter de rug. Ook in de rest van 2020 én in 2021 zullen we hiervan de impact voelen. Wat betekent dit voor jouw marketingstrategie, content, acties, kanalen en platformen? In deze sessie gaan we dieper in op de lessen die we nu al kunnen trekken uit de crisis en hoe we vooruit kijken naar de komende periode. Digitaal expert Jonas Verhaeghe geeft je concrete tips, voorbeelden en ’to-do’s.

26 mei 2020: 13:30 - 15:30

Marketing in coronatijd: hoe zet je je advertentiebudget slim in?

Hoe ga je als bedrijf, merk en marketeer om met het virus dat de hele wereld in zijn greep houdt. Hoe reageer je op consumenten die plots een heel ander gedrag stellen. En op welke manier moet je je marketingmix hierop afstemmen?

25 mei 2020: 09:00 - 11:00

Marketing in coronatijd en erna: E-commerce is een must voor de meeste bedrijven

Dat deze wereldwijde crisis e-commerce fors heeft doen boomen is wel duidelijk. Logisch want vele offline winkels zochten in sneltempo naar een online alternatief.

Maar het lanceren van een webshop doe je best niet overhaast want er komt best veel bij kijken.

12 juni 2020: 13:30 - 15:30

17 juni 2020: 13:30 - 15:30

23 juni 2020: 13:30 - 15:30