Het jaarlijks event voor elke assistant: jump in!

Al 10 jaar kan je op ons Nationaal Assistant Congres terecht voor inspiratie, praktische inzichten, nieuwe tools, efficiënte tips en een stevige dosis motivatie! Ruim 1 100 deelnemers gingen jou al voor. Spring met ons mee in het gloednieuw programma van dit jaar en keer terug naar de werkvloer met een flinke dosis goesting en enthousiasme!

Jouw arrangement

Je kiest die workshops eruit die voor jou het meest relevant zijn. En je duikt 2u30 lang in de materie. Praktische toepasbaarheid gegarandeerd!

Jouw netwerkevent

Je leert nieuwe mensen kennen uit verschillende sectoren. Wissel ideeën, ervaringen en best practices uit met even gepassioneerde en gedreven assistants.

Jouw toolbox vol praktische tips

Je gaat tijdens de workshops echt concreet aan de slag. Zo ervaar je meteen, aan den lijve, hoe de aangereikte tools voor jou kunnen werken!

Jouw efficiëntie

Je leert technieken om jouw uiteenlopende takenlijst slimmer en overzichtelijker te beheren en beheersen.

Jouw inspiratie

Je bent op zoek naar inspiratie? Onze sprekers reiken jou boeiende inzichten aan die jou beslist aan het denken zetten. Zo laat je op het werk ook een frisse wind waaien!

For assistants only!

Ben je een professional in een ondersteunende functie?

  • Ben je de rechterhand van één of meerdere managers?
  • Assisteer je een heel team?

… én wil je je verder ontplooien in jouw functie? Dan is 5 december 2017 jouw dag!

Het Nationaal Assisant Congres is geschikt voor: management assistants , directiesecretaresses, secretarissen/secretaressen, office managers, personal assistants, executive assistants, HR assistants, marketing assistants, sales assistants, legal assistants, financial assistants, ...

What’s new?

De ideale mix tussen inspiratie en leren, daar staan wij voor! Daarom hebben wij voor jou dit jaar zes extra lange workshops van telkens 2u30 ontwikkeld. Hierdoor verdiep je jezelf in een vaardigheid die het beste bij jou past.

We sluiten de dag af met een bijzonder inspirerende keynote presentatie. Onze spreker reikt je boeiende inzichten aan die jou beslist aan het denken zetten.

Je leest het, deze dag wordt voor jou niet enkel inspirerend maar ook concreet, interactief én meteen praktisch toepasbaar! Reserveer dus alvast tijdig jouw zitje, want volzet is volzet.

Getuigenissen

De reacties van onze deelnemers van vorig jaar waren alvast bijzonder enthousiast! Hierbij een greep uit de getuigenissen:

"Zeker nuttig, je neemt telkens heel wat nuttige en praktische tips mee na deze dag.”
Machteld Lambaerts, Executive Assistant CEO en CFO, BMW Financial Services

“Een leerrijke dag in een ongedwongen sfeer.”
Petra Beylemans, Project Management Assistant, Cofinimmo

“Was een zeer leerrijke ervaring en sommige sessies zetten aan tot nadenken om het anders aan te pakken of om meer te focussen op bepaalde aspecten. Een heel geslaagde opleiding.”
Isabel Van Damme, Adm Assistant, Fluxys Belgium

“Zeker de moeite waard, heel leerrijk en een leuke afsluiter!”
Veerle Vallons, Office & Facilities Coordinator, Norgine

Programma

09:00 - 09:15
Welkomstwoord en start van het congres
09:15 - 12:15

Zelfkennis als sleutel tot communicatie en begrip

Soft skills

Annick Rombouts

De efficiënte duizendpoot: essentiële technieken

Efficiency

Lieve Woutters

Projectmanagement als tool voor betere events

Projectmanagement

Spreker nog te bepalen
12:15 - 13:15
Walking lunch
13:15 - 15:45

Zelfkennis als sleutel tot communicatie en begrip

Soft skills

Annick Rombouts

Breng je bedrijfscommunicatie naar een hoger niveau

Communication

Martine Van Driessche

Ik werk - Jij werkt - Wij werken "samen"

Digital skills

Ed Hartskeerl
15:45 - 16:15
Netwerkpauze
16:15 - 17:15

Van opgedraaid en versplinterd naar meer kalmte en focus - plenaire sessie

Florence Pérès

Sprekers

cr-00092840

Lieve Woutters

Lieve Woutters traint en coacht al twintig jaar. Haar expertise is het helpen ontwikkelen en versterken van competenties die te maken hebben met zelfmanagement, efficiënt en resultaatgericht werken. Ze is een enthousiaste en resultaatgerichte teamspeler. Met haar ondersteunende houding helpt ze haar deelnemers om hun werkgewoonten aan te passen en structurele veranderingen te realiseren.

Martine Van Driessche

Martine Van Driessche, zelfstandig adviseur Interne Communicatie, Tinc Communicatie

Florence Pérès

Florence Pérès is trainer en coach bij Better Minds at Work, gediplomeerd mindfulness trainer en specialiseert zich in “stress hantering en burn-out preventie”. Na haar communicatiestudies, ging ze aan de slag bij één van de eerste internetbureaus in België. 20 jaar lang was ze actief in de sector van de digitale media en het internet. Ze combineert nu haar expertise in technologie en nieuwe communicatietoepassingen met haar ruime ervaring in manieren om gezonder en meer gebalanceerd in het leven te staan. In haar uiteenzetting geeft Florence zowel de theoretische achtergrond als de praktische wenken om uw persoonlijke communicatie weer onder controle te krijgen.

Ed Hartskeerl

Ed is een enthousiaste en gedreven trainer van AVK en is onder andere gespecialiseerd in eindgebruikerstrainingen in het volledige MS Office pakket. Daarnaast verzorgt hij ook trainingen over OneNote, Papierloos werken en SharePoint voor zowel eindgebruikers als key-users. Mede dankzij zijn uitgebreide kennis, enthousiasme en jarenlange ervaring, worden zijn trainingen hoog beoordeeld en als zeer nuttig en meteen toepasbaar ervaren.

Annick Rombouts

Annick Rombouts is Business en loopbaancoach, trainer en bemiddelaar. Zij begeleidt particulieren en bedrijven in hun groei in persoonlijk leiderschap, verbindende communicatie en persoonlijke ontwikkeling. Als loopbaancoach is ze actief via de KernTalentenmethode. Voorheen was zij 12 jaar Managing Director Benelux bij Robert Half, een internationale groep gespecialiseerd in rekrutering.

Ideale congreslokatie

Dit congres gaat door in Husa President Park Hotel. Gelegen in het hart van het Brusselse stadscentrum, op 5 minuten wandelen van het Noordstation en op minder dan 1 kilometer van het centrum. Daarnaast is er ook een grote privé ondergrondse parking. Een ideale congreslokatie: omgeven door groen, rustig gelegen en gemakkelijk bereikbaar.

Praktische informatie

Prijs: 636 EUR (excl btw)

De opleidingen van Kluwer Opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 40% subsidie met KMO portefeuille. Meer info vindt u hier.

Maak gebruik van onze teamkorting en breng uw collega's mee: 20 % korting voor de tweede persoon, 30 % voor de derde, 40 % voor de vierde. Vanaf de vijfde collega betaalt u maar de helft.

Partner(s)

Inschrijven