Hoe blijft u als (beginnend) medewerker van een boekhoudkantoor bij met de wetgeving in fiscaliteit en accountancy? Hebt u zelf niet de tijd om alle wetsontwerpen, circulaires, besluiten en richtlijnen door te nemen en hun impact op uw dagelijkse dossiers in te schatten?

Deze update geeft u professionele duiding bij de wetgeving, met focus op uw praktijk. In 6 compacte workshops van 2 uur krijgt u als boekhoud- of fiscaal professional de belangrijkste wijzigingen op een presenteerblaadje, samen met praktische tips over de toepassing ervan in uw dagelijkse werkdossiers.

Professionals doen het werk voor u

De workshops worden gepresenteerd door Roel Van Hemelen, Senior Manager Tax & Legal van het accountantskantoor Moore Stephens. Hij beheerst als geen ander de kunst om de soms ‘complexe’ boekhoudkundige, fiscale en juridische theorie te vertalen in begrijpelijke mensentaal.

Doelgroep

Elke boekhoud-, accountancy of fiscale medewerker die praktisch advies wenst over hoe de boekhoudkundige, fiscale en vennootschapsrechtelijke actualiteit optimaal ingezet kan worden op de werkvloer.

Pluspunten

  • U bent perfect en tot in het detail op de hoogte van de boekhoudkundige, fiscale en vennootschapsrechtelijke actualiteit.
  • U verneemt welke feiten en cijfers veranderen en houdt zo uw interne adviezen en klantendossiers op peil.
  • U past de nieuwe kennis vlot toe dankzij concrete cijfergegevens en uitgewerkte scenario’s.
  • U wisselt ervaringen uit met collega’s uit andere ondernemingen.
  • U kunt uw klanten al voorbereiden en adviseren over wetswijzigingen.
  • U ontvangt een handige en overzichtelijke syllabus, waarin u ook bijkomende info terugvindt.

Programma

De actualiteit dicteert de keuze van de thema’s van elke workshop. De docent selecteert vooraf de meest prangende topics en werkt een concreet programma uit.

Altijd volgens een gelijkaardig stramien. Wat zijn de belangrijkste aandachtspunten op boekhoudkundig gebied op fiscaal vlak (VenB, PB, btw, registratierechten) en op vennootschapsrechtelijk vlak? Bovendien kunt u uw eigen actuele praktijkvragen vooraf aan de docent voorleggen.

Praktische informatie

Prijs: 1 260 EUR (excl btw)

De opleidingen van Kluwer Opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaalt u zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.

  • Tot 40% subsidie met KMO portefeuille. Meer info vindt u hier.

Incompany: Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trekt u liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar uw afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op uw situatie, op uw sector en op de vragen van uw medewerker. Vraag uw incompany opleiding aan.

Kluwer Opleidingen biedt u de mogelijkheid om via een voordeeltarief (75 euro) eenmalig kennis te maken met deze updateformule. Opgelet: dit voordeelaanbod kan slechts éénmaal toegepast worden, voor maximum 3 medewerkers van uw kantoor.

Inschrijven