Uw netwerk als advocaat is zeer belangrijk. Hoe bouwt u uw netwerk uit en maakt u daarbij gebruik van moderne marketingmethodes? Hoe kan u Google, sociale media, uw website, e-mailmarketing of andere kanalen inzetten om klanten te werven en te houden?

Als advocaat wendt u uw kennis en expertise aan om potentiële cliënten aan te trekken, maar evengoed om uw bestaande cliëntenrelaties te onderhouden. Het is dus belangrijk om met uw kennis op de informatiebehoeften van de rechtszoekenden in te kunnen spelen.

Content marketing werkt zeker ook voor advocaten, maar hoe gaat u daarbij te werk?

Anke van Oosterhout laat u kennismaken met de kracht van Social Media – of hoe je “merk” als advocaat online in de markt zetten?

En dat ‘interactief’ - tijdens het webinar laat Anke zien hoe je als advocaat of jurist effectief aan de slag kan met Twitter en LinkedIn en laat zij de deelnemers kennismaken met interessante voorbeelden uit de praktijk.

Ideaal voor ‘beginners’ maar zeker ook een must voor zij die zich al enigszins thuis voelen op het net.

Sprekers

Anke Van Oosterhout

Anke Van Oosterhout is commercial director van C Moore, een autonome spin off van accounting- en consultingbedrijf Moore Stephens. CMoore geeft social media advies en support op vlak van content integration. Anke werkte voorheen 18 jaar in de recruiting sector waarvan de laatste 4 jaar als social media manager bij Secretary Plus. Haar ruime expertise in E-Recruitment, Social Selling, Company Branding, Social Listening, Webcare and Digital Communication deelt ze nu in trainingen en coachings.

Programma

  • Wat doet u al met Social Media? En uw confraters? Feiten!
  • De digitale ‘client journey’ en de Buyer Personas

Wat doet en ervaart uw cliënt tijdens het oriënteren en beslissen met welke jurist hij in zee gaat. Hoe scherp kunnen we de online en de offline touchpoints in kaart krijgen. Naast die reis is het ook van belang om uw doelgroep exact in kaart te krijgen. Met een naam, gezicht, gevoelens, waarden, verwachtingen,…

  • Een buyer persona is bijna ‘tastbaar’. Wanneer u dit goed doet, lijkt deze persoon echt te bestaan. En worden zij de cliënten waarvoor u alles uit de kast gaat trekken! Want als u iedereen probeert aan te spreken, spreekt uiteindelijk niemand echt aan!
  • De digitale ‘client journey’, waar kunnen we hun ‘touchpoints’ raken?
  • Google search, SEO en Social Selling. Niet om een deal te closen, maar om een relatie te openen
  • De strategie in een notendop
  • Hoe doe je dat in serieuze business?
  • De kracht van bloggen
  • Buttontraining LinkedIn
  • De ROI en de to do’s!

Praktische informatie

Prijs: 115 EUR (excl btw)
Accreditatie:
  • Attest permanente vorming IAB Instituut Accountants en Belastingconsulenten (2 lesuren, in aanvraag)
  • Attest permanente vorming BIBF Beroepsinstituut van erkende Boekhouders en Fiscalisten (2 lesuren, in aanvraag)
  • Attest permanente vorming IBR Instituut van de Bedrijfsrevisoren (2 lesuren)
  • Attest permanente vorming OVB Orde van Vlaamse Balies (2 J punten, in aanvraag)

Volgt u de volledige reeks, dan krijgt u 20 % korting op het totaalbedrag.

Als u meerdere webinars combineert, gelden speciale voordeeltarieven, afhankelijk van de totaliteit van het aantal webinars. Voor 2 webinars betaalt u 214 euro. Voor de volledige reeks, zijnde 3 webinars, geniet u 20% korting en betaalt u 276 euro. Inclusief documentatie (digitaal bezorgd).

Kortingen zijn niet cumuleerbaar.

Inschrijven

Contact

Hebt u inhoudelijke vragen over deze opleiding? Neem dan contact op met Sophie Nottebaert, zij helpt u graag verder.

sophie-nottebaert

Sophie Nottebaert

Productmanager MD Seminars

sophie.nottebaert@wolterskluwer.com

015 36 12 37