1 maart: customer centricity

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Dat is niet verwonderlijk, want een echt klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in zowel de interne als externe klanten

Tijdens onze spoonful-sessie over customer centricity zullen we u inspireren over volgende thema’s:

  • 4 herkenbare klantprofielen: hebt u ze in kaart?
  • Wat is uw “customer journey”?
  • Welke “client experience” wil  uw organisatie bereiken?
  • Delighted me, delighted employees, delighted customers, delighted results.

 Case Wolters Kluwer Belgium: een concrete challenge rond klantgerichtheid.

  • Hoe kunnen we blended leeroplossingen bieden die werkbaar zijn binnen een grote internationale omgeving. We horen graag jullie meningen/ervaringen hieromtrent.

 

Datum en uur: Dinsdag 1 maart 2016, van 19u tot 22u30. Ontvangst met broodjes vanaf 18u.

Locatie: Technopolis, Technologielaan, 2800 Mechelen

Prijs: Inschrijven is gratis (alleen als u afzegt zonder tijdig bericht, rekenen we en no-show fee van 50 euro aan).

 

Zin om u te laten inspireren door onze trainers Catherine Schoesetters en Petra Schiller en Learning Consultant Jaan Couvreur?

 

Petra Schiller

Trainer, Kluwer Learning

Petra Schiller geeft al meer dan 15 jaar opleiding. Centraal staat steeds de mens of het nu om klantvriendelijk telefoneren gaat of Customer Centricity. Het is immers de medewerker in de organisatie die het verschil maakt. Met nieuwe inzichten, een frisse houding en praktische technieken kan men na de training weer aan de slag. Dit alles gekruid met de nodige humor en dynamisme.

Catherine Schoesetters

Trainer, Kluwer Learning

Catherine Schoesetters beschikt over een ruime ervaring in klantentevredenheid, verkoop, marketing en management. Zij bekleedde functies als Executive Vice President, directeur verkoop en marketing en internationaal accountmanager bij o.a. Carlson Wagonlit Travel. Sinds 2000 bundelt Catherine haar rijke businesservaring in opleidingen en trainingen in het Engels, Frans en Nederlands.

 

Jaan Couvreur

Learning Consultant, Kluwer Learning

Jaan Couvreur is Learning Consultant bij Kluwer Learning. Leren is ‘serious business’! Net daarom challenget hij graag onze klanten in hun zoektocht naar de beste leeroplossing met de grootste impact binnen de mogelijkheden van hun budget. Met al zijn enthousiasme en expertise!

 

 

 

Ja, ik schrijf me in