U bent een digital native. U bent mee met data-analytics, marketing automation en complexe contentstrategieën. U bent een storyteller en u houdt van multichannel campagnes.

En toch wordt het ook voor u steeds lastiger om de evoluties en trends in digital marketing te blijven volgen. Gelukkig kennen wij bij Kluwer Opleidingen de échte specialisten in hun vakgebied. En krijgen wij ze warm om hun kennis met u te delen tijdens boeiende trainingen en interactieve opleidingen in digital marketing.

 

Focus op metrics

Ooit konden marketeers zich nog verschuilen achter trendrapporten en buikgevoel. Die tijd is voorgoed voorbij. Vandaag gebruikt u die cijfers niet alleen om uw gelijk van gisteren te bewijzen. U zet ze vooral in om uw strategie voor morgen te staven.

Focus op verhalen

Of reclame overtuigt? Natuurlijk. Maar niet meer op dezelfde manier of om dezelfde redenen als in de jaren tachtig. Authenticiteit en storytelling zijn cruciaal, en dat is goed nieuws voor marketeers. Als u weet wat u ermee aan moet, natuurlijk.

Focus op beelden

“Pics or it didn’t happen”. Uit alle rapporten en analyses blijkt dat content mét beelden het wint van content zonder beelden. Maar wélke beelden scoren het best? En hoe moet u die dan bij uw doelgroep krijgen?